Facebook reklamos rūšys – kurią reklamą pasirinkti?

    Facebook reklamos rūšys – kurią reklamą pasirinkti?

    1510
    0
    DALINTIS
    Facebook reklamos rūšys

    Facebook reklamos rūšys

    Reklama Facebook yra labai svarbi Jūsų reklaminei kampanijai. Šis reklamos kanalas ne tik mažesniais kaštais padeda surasti žmonių, kurie apsilankys Jūsų parduotuvėje, interneto svetainėje, pamėgs puslapį ar įsirašys Jūsų sukurtą programėlę, bet ir suteiks jums galimybę padaryti tai patogiai ir Jums priimtiniausiu būdu. Todėl šiame įraše aptarsiu visas Facebook reklamos rūšis.

    Dar visai neseniai Facebook galėjo pasiūlyti tik labai nedaug galimybių kaip ir kokiu tikslu pasiekti auditoriją. (Galite paskaityti pagrindinius istorijos etapus čia.)
    Dabar jau Facebook siūlo 10 skirtingų reklamos tipų, kurie gali jums padėti reklamuotis dėl labai specifinių priežasčių.

    Taigi čia aprašysiu visas Facebook reklamos rūšis trumpai, tačiau kiekvienas reklamos tipas turės nuorodą į kitus mano įrašus, kur jau bus detalesnė informacija apie šių reklamų kūrimą, paleidimą ir jų savybes.

    Send people to your website – žmonių apsilankymas Jūsų interneto svetainėje
    Rinkdamiesi šią reklamos rūšį galite lengvai prisivilioti Facebook vartotojų į bet kokį savo internetinį puslapį ar elektroninę parduotuvę. Išmokite viską nuo A iki Z apie šią reklamos rūšį  – čia.

    Get video views – gaukite vaizdo įrašo peržiūrų
    Pasidalinkite savo vaizdo įrašu, kuris naudojant šį reklamos tipą pasieks daug didesnę auditoriją. Išmokite sukurti šią reklamą – čia.

    Boost your posts – padidinkite įrašų pasiekiamumą
    Ši reklamos rūšis padeda surinkti daugiau laikų (patinka), pasidalinimų ir komentarų ant Jūsų įrašo. Kai kas nors atlieka bent vieną iš šių veiksmų tai vadinama „engagement“ (įsitraukimas). Daugiau apie tai – čia.

    Promote your Page – reklamuokite savo Facebook puslapį
    Pasirinkę šią reklamą greičiau pasieksite didesnį savo Facebook puslapio fanų skaičių. Tai puikus įrankis siekiant padidinti Facebook puslapio „like“ skaičių. Naudotis šia reklama galite išmokti – čia.

    Increase conversions on your website – padidinkite konversijas (pardavimai, kiti atlikti veiksmai) savo puslapyje
    Galite sekti, kiek ir kurie žmonės nusipirko prekę ar įvykdė kažkokį tai veiksmą po Jūsų Facebook reklamos pasirodymo.

    Raise attendance at your event – padidinkite dalyvių skaičių renginiuose
    Tai geriausias būdas privilioti kuo daugiau dalyvių į Jūsų organizuojamą renginį.

    Get people to claim your offer – praneškite žmonėms apie naująjį pasiūlymą
    Jūs galite pasiūlyti nuolaidas, nemokamus daiktus ar kitus atlygius – viskas priklauso nuo Jūsų. Jūs nusprendžiate kiek laiko truks pasiūlymas, kas jį galės matyti ir kiek žmonių galės juo pasinaudoti.

    Reach people near your business – pasiekite žmones esančius šalia Jūsų
    Naudojant šį reklamos tipą galite pasiekti žmones, kurie gyvena, ar tiesiog šiuo momentu yra šalia Jūsų.

    Get installs of your app – gaukite daugiau programėlės įdiegimų
    Šis reklamos tipas aktualus ne visiems, tačiau tie kurie turi sukūrę savo programėlę yra labai naudingas. Žmonės paspaudę ant skelbimo nusiunčiami tiesiai į „App store“, kad įsidiegtų programą.

    Increase engagement in your app – padidinkite vartotojų įsitraukimą Jūsų programėlėje
    Šis reklamos tipas aktualus vėl tik tiems, kurie turi savo programėlę. Tai galimybė pasidalinti programos ypatumais, pasiūlymais ir naujienomis.

     

    Naudodamiesi Facebook reklama susidursite su daugybė sąvokų, kurios Jums gali būti neaiškios ir neturėti tikslaus vertimo žodyne. Todėl galite paskaityti šį mano įrašą apie dažniausiai vartojamas Facebook reklamos sąvokas.