Facebook sąvokos

    Facebook sąvokos

    1319
    0
    DALINTIS
    facebook sąvokos

    Pagrindinės Facebook sąvokos

    Norint suprasti reklamą tinkle Facebook, visų pirmą reiktų susipažinti su kai kuriomis pagrindinėmis sąvokomis.

    Bendrosios Facebook sąvokos

    Timeline
    Kartais tai vadinama Facebook profiliu, tai laiko juosta, kuri sudaryta iš nuotraukų kolekcijos ir įvairių istorijų.

    News Feed
    Tai galima sakyti Facebook širdis. Tai žmonių ir puslapių dėka pastoviai atsinaujinantis naujienų sąrašas.

    righthandcolumnRight-Hand Column
    Tai vieta Facebook, kurioje bus rodomos Jūsų reklamos pasirinkus šią vietą.
    Ši vieta yra ne naujienų sraute, bet dešinėje pusėje.

    Page
    Puslapiai yra skirti verslui, įmonės vardui arba organizacijai tam, kad būtų galima pasidalinti įvairias istorijas ir rasti naujų klientų.

    Page Like
    Žmonės spausdami like mygtuką pamėgsta Facebook puslapį. Taip didinama puslapio reputacija ir fanų skaičius.

    Facebook reklamos sąvokos

    FB advertisingAd
    Tai reklama susidedanti iš paveikslo ir teksto, kuri skirta pasiekti norimą auditoriją už tam tikrą nustatytą mokestį. Reklamos rodomos kartu su paprastais žmonių įrašais, todėl labai svarbu kad reklama būtų susijusi su norimos auditorijos pomėgiais.

    Campaign
    Tai reklaminė kampanija kuri gali susidėti iš kelių skirtingų reklamos tipų pvz: vizitai į internetinį puslapį,puslapio fanai, programos įdiegimas ir panašiai.

    Clicks
    Tai paspaudimų skaičius ant Jūsų reklamos.

    Boosted Post
    Tai reiškia jog įrašas yra reklamuojamas ir jis pasiekia daug didesnę auditoriją nei įprastas įrašas.

    Unpublished Page post
    Tai įrašas kuris yra nukreiptas tik į specifinę auditoriją, tai reiškia kad įrašas bus matomas tik autoriaus ir pasirinktos auditorijos.

    Conversions
    Tai klientų įvykdyti veiksmai, tokie kaip prekės nupirkimas, ar prekės įdėjimas į pirkinių krepšelį.

    Conversion Pixel
    Tai Facebook įrankis padėsiantis sekti reklamų efektyvumą už Facebook ribų, pvz: savo puslapyje.

    Cost Per Action (CPA)
    Tai atsiskaitymo už reklamą būdas – mokama tada kai yra atliktas kažkoks tai norimas veiksmas.

    Cost Per Click (CPC)
    Tai atsiskaitymo už reklamą būdas – mokama tada kai yra paspaudžiama ant Jūsų reklamos.

    Cost Per Impressions (CPM)
    Tai atsiskaitymo už reklamą būdas – mokama už tai, kiek kartų reklamą buvo rodoma.

    ROAS (Return on Ad Spend)
    Ši sąvoka parodo Facebook reklamos efektyvumą ir jos atsiperkamumą.