Kaip sukurti Facebook vaizdo įrašo reklamą ir gauti daugiau peržiūrų?

Kaip sukurti Facebook vaizdo įrašo reklamą ir gauti daugiau peržiūrų?

836
0
DALINTIS

Kaip sukurti Facebook vaizdo įrašo reklamą ir gauti daugiau peržiūrų?

Geras, įtraukiantis, įdomus ir įsimintinas Facebook vaizdo įrašas – puiki priemonė pritraukti daugiau puslapio fanų ir klientų.

Taip pat įrašai Facebook tinkle veiksmingi, nes:
okFacebook algoritmas yra palankesnis vaizdo įrašams, kurie įkelti į Facebook, o ne į Youtube ir panašius tinklapius.

okFacebook vaizdo įrašai paleidžiami automatiškai, kai žmogus skaito naujienas savo sraute.

okFacebook įrašai dažnai tampa „viral“, tai reiškia, kad išplinta po visą Lietuvą ar pasaulį, nes susilaukia labai daug pasidalinimų ir komentarų.

okTaip pat Facebook įrašus vis dažniau renkasi tie, kurie reklamuojasi ir televizijoje, nes tai daug pigesnė ir efektyvesnė reklama.

Norint sukurti vaizdo įrašui reklamą kaip visada pradedame nuo čia.

  1. Visų pirmą pasirinkite reklamos formą „Video views“ ir įvardinkite šią reklaminę kampaniją arba tiesiog palikite taip kaip yra ir spauskite „Set Audience & Budget“Pirmasis video views žingsnis
  2. Pasirenkate auditoriją, kuriai skirtas vaizdo įrašas.audience
    Šiuo atveju mano pasirinkta auditorija – tai 18-22 metų amžiaus Facebook vartotojai gyvenantys Lietuvoje. Taip pat tie, kurie domisi reklama ir turi planšetes. Tokiu atveju iš viso bus pasiekta apie 7500 potencialių Facebook vartotojų. (Neprivalote nustatyti visko taip pat, čia tik mano kurtas pavyzdys).
  3. Nustatykite biudžetą ir laiką. Galite nustatyti biudžetą t.y kiek galite ir norite išleisti per dieną. Šiuo atveju pasirinkau 5$ per dieną, todėl mano reklama turėtų pasiekti apie 4 000 – 11 000 Facebook vartotojų iš pasirinktos auditorijos. Neaišku tik tai, kiek vaizdo įrašas susilauks peržiūrų ir kiek Jūs už tai mokėsite. Jeigu norite apsidrausti ir neskubėti su rezultatais galite nustatyti savo norimą sumą, kurią Jūs mokėsite už kiekvieną vaizdo įrašo (10 sekundžių) peržiūrą. Tai galite padaryti pažymėję „Manual“ ir įvedę norimą sumą, taip kaip žemiau pateiktame paveiksle. Jeigu viską jau atlikote, spauskite „Choose ad Creative“.video views biudžetas
  4. Įkelkite savo vaizdo įrašą, arba jeigu jau turite vaizdo įrašą patalpinę tiesiog jį ir pasirinkite. Taip pat galite pasirinkti „Thumblain“, tai reiškia, kad Jums reikia pasirinkti kažkokią tai vietą iš vaizdo įrašo kuri bus rodoma prieš pradedant žiūrėti vaizdo įrašą.videoviews thumblain
  5. Paskutinis etapas, tai trumpas vaizdo įrašo aprašymas.videoviews creative
    Toliau spaudžiame „Place Order“ ir laukiame, kol reklama bus patvirtinta. Dabar gryškite į mano įrašą „Facebook reklamos rūšys“ ir išmėginkite kitas reklamas. 🙂