Kaip gauti lankytojų į interneto svetainę naudojant Facebook?

Kaip gauti lankytojų į interneto svetainę naudojant Facebook?

951
1
DALINTIS
internetinio puslapio reklama

Kaip gauti lankytojų į interneto svetainę naudojant Facebook?

Naudodamiesi šia reklamos rūšimi, galite Facebook vartotojus nukreipti į savo interneto svetainę ar bet kokį kitą puslapį. Sukurti reklamą yra visiškai nesudėtinga :

1. Pirmasis žingsnis – spaudžiate ant šios nuorodos ir pasirenkate „Send people to your website“ tada įvedate savo internetinę svetainę, spaudžiate „Set audience and budget“ ir vykdote kitą etapą.

Interneto svetainės lankytojai

2. Antrasis žingsnis – pasirenkate auditoriją kurios norėtumėte savo internetinėje svetainėje.

audience

Šiuo atveju mano pasirinkta auditorija – tai 18-22 metų amžiaus Facebook vartotojai gyvenantys Lietuvoje. Taip pat tie, kurie domisi reklama ir turi planšetes. Tokiu atveju iš viso bus pasiekta apie 7500 potencialių Facebook vartotojų.

3. Trečiasis žingsnis – nustatykite biudžetą ir laiką.
biudžetasGalite nustatyti biudžetą t.y kiek galite ir norite išleisti per dieną. Šiuo atveju pasirinkau 5$ per dieną, todėl mano reklama turėtų pasiekti apie 1400 – 3600 Facebook vartotojų iš pasirinktos auditorijos. Neaišku tik tai, kiek reklama susilauks paspaudimų ir kiek Jūs už tai mokėsite. Jeigu norite apsidrausti ir neskubėti su rezultatais galite nustatyti savo norimą sumą kurią Jūs mokėsite už kiekvieną paspaudimą. Tai galite padaryti pažymėję „Manual“ ir įvedę norimą sumą, taip kaip žemiau pateiktame paveiksle.

suggestedbid

4. Ketvirtasis žingsnis – Reklamos išvaizda.
Šis etapas mėgstamiausias tų žmonių, kuriems patinka kūryba ir tie kurie mėgsta eksperimentuoti. Tačiau jeigu esate nekūrybiškas, galite susirasti arba nusipirkti geros kokybės paveikslą atspindintį Jūsų reklamą ir tiesiog po juo parašyti savo reklaminę žinutę.

Visų pirmą nuspręskite, kaip atrodys Jūsų reklamos išvaizda ir kiek paveikslų bus rodoma.

reklamos isvaizda

Štai, kaip atrodo reklama su vienu paveikslu:

vienas paveikslas

O taip atrodo reklama su dviem ar daugiau paveikslų:

isvaizda2

Pasidomėjus apie šią funkciją plačiau, daugiausia radau informacijos, kad ši vadinama „Carousel“ (karuselė) funkcija yra daug veiksmingesnė nei vienas paveikslas. Reklamos kaina išlieka ta pati, bet vienu metu Facebook vartotojai gali pamatyti daug daugiau. Pateiksiu pavyzdį, kur ši „Carousel“ funkcija labai gerai pritaikyta :

Nissan reklamos pavyzdys

Kaip matome viename paveiksle būtų sunku sutalpinti interjero ir eksterjero vaizdą, tačiau pasitelkus šią funkciją darbas atliktas nepriekaištingai.
Taip pat perspėju, kad paveiksle negali būti daugiau kaip 20 proc. teksto.

5. Penktasis žingsnis – tikriausiai jau apsisprendėte, kiek paveikslų dėsite į reklamą ir esate pasiruošę eiti toliau.

reklamos tekstas

Įrašome reklaminį tekstą, kuris turi būti neilgesnis nei 90 simbolių.

6. Šeštasis žingsnis – pasirinkite mygtuką, kuris bus rodomas Jūsų reklamoje.

call to action

Štai ir viskas, toliau spaudžiate „Place order“ mygtuką ir laukiate kol reklama bus patvirtina.
place orderKai išbandysite šią reklamos rūšį, siūlyčiau pasinaudoti ir kitomis Facebook teikiamomis galimybėmis. Tai buvo tik viena reklamos rūšis iš daugelio, todėl skaitykite įrašą „Facebook reklamos rūšys“ ir mokykitės bei eksperimentuokite toliau.

1 komentaras