Web Analytics

Kaip suvaldyti neigiamas reakcijas socialiniuose tinkluose?

Kaip ir daugelis tikriausiai norėtumėte, kad Jūsų Facebook puslapyje būtų tik geri komentarai, tačiau, kad ir kokie sąžiningi ir informatyvūs bebūsite vistiek susilauksite neigiamos reakcijos. Žmonės dažniausiai į įžeidžiančius ar kritiką išsakančius komentarus reaguoja labai karštai ir stengiasi ginti savo poziciją, kol tuo tarpu kiti tokius žmones tiesiog ignoruoja ir tikisi, kad viskas pasibaigs jiems palankia linkme.

Jeigu administruojate Facebook puslapį verslo tikslais, šie 8 patarimai padės išspręsti konfliktines situacijas taikiai ir efektyviai.

1. Išklausykite. Visada išklausykite nepatenkinto kliento, jeigu jo kritika labai trumpa ir neaiški, paprašykite, kad patikslintų situaciją ir kas iš tiesų yra blogai.

2. Visada atsakykite. Niekada neignoruokite komentaro, nes taip atrodysite neatsakingi ir nesuinteresuoti padėti savo fanams ar klientams.

3. Pasitikrinkite. Prieš atsakant į komentarą perskaitykite savo atsakymą dar kartą ir pasistenkite, kad komentaras atrodytu profesionalus, mandagus ir tikslus.

4. Ilgai nelaukite. Kuo ilgiau delsite, tuo didesni šansai, kad dar daugiau žmonių pradės jus kritikuoti ar šmeižti. Jeigu nežinote ką atsakyti, parašykite, kad šiuo metu sprendžiate problemą ir greit patikslinsite situaciją.

5. Susisiekite kitais būdais. Jeigu problema yra asmeninė nebijokite ir susisiekite su tuo žmogumi privačia žinute arba elektroniniu paštu.

6. Nesiteisinkite. Jeigu tai iš tikrųjų Jūsų klaida, jokiu būdu nesiteisinkite ir prisiimkite visą atsakomybę. Kartais klientas tiesiog nori, kad atsiprašytumėte ar kažkaip atlygintumėte žalą.

7. Ignoruokite „Trolius“. Labai dažnai susidursite su žmonėmis, kurie tiesiog dažniausiai be jokių rimtesnių motyvų nori Jums pakenkti arba iš Jūsų pasišaipyti. Jeigu iš tiesų į „Trolių“ komentarą atsakėte nuoširdžiai ir toliau susilaukiate pašaipų, geriausias būdas juos ignoruoti.

8. Mokykitės iš savo klaidų. Kartais neigiami komentarai ir reakcijos, gali tapti naudingais ir gerais patarimais, kaip pagerinti savo veiklą ar puslapį. Taigi kiekvieno žmogaus išsakyta kritika gali būti labai vertinga.

Aistis

SEO srityje dirbu jau daugiau nei 12 metų, per visą savo karjerą teko optimizuoti šimtus skirtingų svetainių, dirbti su įvairiais projektais, pasiekti itin gerų rezultatų paieškoje ir padidinti lankytojų srautus bei pardavimus.

Daugiau apie mane

Susiję įrašai

Kontaktai

Turite klausimų? Su manimi galite susisiekti įvariais būdais, tad pasirinkite sau patogiausią
Klaipėda, Dragūnų g.
+37062783190
info@aiskit.lt
Contact Form Demo (#3)
menu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram