Ieškote karjeros galimybių ar talentingų darbuotojų? Išbandykite LinkedIn

Ieškote karjeros galimybių ar talentingų darbuotojų? Išbandykite LinkedIn

1181
0
DALINTIS
linkedin

Ieškote karjeros galimybių ar talentingų darbuotojų? Išbandykite LinkedIn

LinkedIn – tai didžiausias šiuo metu esantis socialinis tinklas, skirtas profesionalams ir verslui. Ši platforma milijonams žmonių suteikia galimybę užmegzti ryšius su tos pačios srities profesionalais visame pasaulyje. Žmonės čia renkasi dalintis savo patirtimi, plėsti pažinčių ratą bei ieškoti naujų karjeros galimybių. LinkedIn vartotojo anketa – tai lyg gyvenimo aprašymas, tik daug išsamesnis ir vizualiai patrauklesnis. Dauguma žmonių šį socialinį tinklą renkasi dėl vienos iš keturių priežasčių:

  1. Palaikyti ryšius su esamais ir buvusiais kolegomis. Gyvenimas šiais laikais juda nepaprastu greičiu, o žmonės dažniausiai neužsibūna vienoje darbo vietoje. LinkedIn puikiai padeda neprarasti ryšius su tokiais žmonėmis. Ką gali žinoti, gal kada nors jums prireiks iš jų pagalbos ar tiesiog norėsite gauti rekomendaciją.
  2. Surasti atsakymus. Jeigu iškilo klausimas ar susidūrėte su problema ir reikia specialisto patarimo, tuomet LinkedIn gali būti kaip tik ta vieta, kur gausite tinkamą atsakymą. Turite du variantas: arba paskelbti klausimą savo naujienų lentoje ir tikėtis, kad kažkas iš jūsų kontaktų rato galės atsakyti, arba stoti į vieną iš grupių, kur renkasi gausybė būtent šios srities specialistų ir ten užduoti savo klausimą.
  3. Ieškoti darbo. Tai viena pagrindinių šios platformos paskirčių – padėti specialistams užmegzti santykius su darbdaviais ar potencialiais verslo partneriais. LinkedIn platformoje yra tūkstančiai darbo skelbimų, todėl protingai pasinaudoję filtravimo galimybėmis, galite rasti tikrai dėmesio vertų darbo pasiūlymų.
  4. Ieškoti darbuotojų. Taip, ne visi žmonės ieško darbo. Yra ir tokia dalis vartotojų, kurie priešingai, bando surasti gerus specialistus, kurie norėtų dirbti pas juos. Darbdaviai šioje platformoje turi puikią galimybę detaliau pasianalizuoti kiekvieną kandidatą, kadangi vartotojų anketose čia yra žymiai daugiau informacijos nei įprastuose CV.

cvKaip jau minėjome, LinkedIn yra, tarsi, jūsų išsamus gyvenimo aprašymas. Kiekvienas vartotojas savo anketoje gali pateikti tokią informaciją kaip darbo patirtis, išsilavinimas, įvairūs diplomai ir apdovanojimai, klubai ar bendruomenės, kuriems priklauso, hobiai ir bet kokią kitą informaciją, kuri jums atrodo svarbi. Tačiau svarbiausia šioje platformoje yra tai, kad kiti vartotojai gali įvertinti jūsų sugebėjimus. Pirmiausia, tai rekomendacijos. Jei iki šio momento jūsų darbas buvo labai gerai vertinamas, tuomet nebijokite paprašyti savo dėstytojų ar darbdavių rekomendacijų. Jas galima užpildyti tiesiog LinkedIn platformoje, jūsų anketoje. Kita svarbi skiltis – tai įgūdžiai. Čia jūsų draugai ir kolegos gali įvertinti jus už tam tikrus sugebėjimus. Visa sukaupta informacija yra viešai prieinama, todėl bet kuris darbdavys gali matyti viską jūsų anketoje.

Prieš apžvelgiant kitas LinkedIn ne ką mažiau svarbias savybes, norėtume pasidalinti keletu įdomių faktų apie šią platformą:

  • LinkedIn turi 450 milijonų registruotų vartotojų
  • Per mėnesį šį socialinį tinklą aplanko 100 milijonų lankytojų
  • Apie 30% visų vartotojų yra iš JAV
  • Vienas vadovas šioje platformoje vidutiniškai turi apie 930 kontaktų
  • 23% visų vartotojų yra 18-29 metų amžiaus; 31% – 30-49 metų; 30% – 50-64 metų; 21% – virš 65 metų
  • 44% vartotojų metinės pajamos yra didesnės nei $75.000
  • Šioje platformoje yra virš 3 milijonų įmonių puslapių

Taigi, be anksčiau išvardintų savybių LinkedIn turi ir daugiau įdomių funkcijų, skirtų čia užsiregistravusiems profesionalams. Visų pirma, tai šiek tiek anksčiau paminėtos grupės. Šiuo momentu platformoje egzistuoja daugiau nei 1.6 milijono įvairiausių grupių. Neabejotinai čia rasite bet kokios nišos ar tematikos grupių pagal savo poreikį. Grupėse dažniausiai renkasi tomis pačiomis temomis besidomintys ar tos pačios specialybės žmonės. Čia jie diskutuoja apie naujausias tendencijas, dalinasi patarimais bei idėjomis, skelbia susijusius darbo skelbimus ar tiesiog bando užsirekomenduoti kaip savo srities ekspertais. Taip pat neretai įmonės kuria nuosavas grupes tam, kad padidintų savo prekinio ženklo žinomumą.

surasti-darbaKita, taip pat labai svarbi LinkedIn skiltis, tai darbo skelbimai. Priešingai nei kitose įprastose skelbimų lentose, šioje platformoje visi skelbimai yra mokami, todėl iškart apsisaugoma nuo apgavikų ir kitokių beverčių skelbimų. Taip pat LinkedIn platforma suteikia galimybę čia pat vietoje detaliau apžvelgti pačią kompaniją, atsidarius jos profilį bei susipažinti su jau esamais darbuotojais ir susidaryti bent pradinę nuomonę ar jūs norite kandidatuoti į siūlomą vietą ar ne. Ir, aišku, galite be problemų naudodami LinkedIn žinučių funkciją susisiekti su įmonės personalo atranką vykdančiu darbuotoju dėl detalesnės informacijos. Viskas vienoje vietoje ir viskas sukurta taip, kad vartotojui būtų kuo patogiau.

linkedin-pulse

Ir galiausiai trečioji, vis labiau populiarėjanti LinkedIn funkcija, tai straipsnių talpinimo platforma, vadinama „The Pulse“. Tai lyg atskiras tinklaraštininkų tinklas. Daugybė rinkos lyderių ir savo srities profesionalų skelbia įvairius savo tekstus šioje platformoje. Dažniausiai straipsniai būna susiję su naujausiomis rinkos tendencijomis, įvairiais verslo patarimais bei darbo produktyvumo didinimu. Tai puiki platforma profesionalams, siekiantiems užsitarnauti gerą vardą bei žinomumą rinkoje ir plečiantiems savo pažinčių ratą.

LinkedIn verslui

linked-in-ads-2Norite, kad LinkedIn vartotojai turėtų galimybę daugiau sužinoti apie jūsų įmonės veiklą, jūsų prekinį ženklą ar karjeros galimybes? Tuomet įmonės puslapis šioje platformoje yra būtent tai, ko jums reikia. Nors pirminė šių puslapių paskirtis buvo įmonės žmogiškųjų išteklių valdymas, tačiau palaipsniui tai tapo labai efektyvi priemonė gerinti pardavimus, didinti prekinio ženklo žinomumą, viešinti darbo skelbimus, supažindinti potencialius klientus su siūlomais produktais ar paslaugomis. Beje, 2015 metais LinkedIn oficialiai aplenkė Facebook ir pakilo į pirmąją vietą kaip svarbiausias socialinis tinklas B2B sektoriuje.

linkedin-adsGaliausiai, jeigu esate pasiryžę investuoti pinigų į LinkedIn marketingą, tuomet būtinai turite išbandyti ir jų siūlomą reklamos platformą. Be mums jau įprastų auditorijos segmentavimo būdų, tokių kaip amžius, lokacija, lytis ar išsilavinimas, LinkedIn siūlo filtruoti vartotojus pagal jų pareigas, įmonę, kurioje dirba, įmonės dydį, verslo nišą ar vartotojo individualius įgūdžius. Šis įrankis labai tinka įmonėms, kurios orientuojasi į aukštas pareigas užimančius profesionalus arba tam tikrų sugebėjimų žmones.

Kaip matote, LinkedIn yra tikrai profesionali platforma, todėl joje ir patartina elgtis visiškai kitaip nei įprasta kituose socialiniuose tinkluose. Jei jūsų tikslas čia yra susirasti darbą ar praktiką geroje įmonėje, tuomet nepagailėkite laiko susikurti tikrai išsamią ir profesionaliai atrodančią anketą. Taip pat patartina laikytis ir tam tikrų dalykiniams santykiams įprastų taisyklių bendraujant su šios platformos vartotojais, skelbiant tekstus ar komentuojant kitų parašytus straipsnius. Tinkamai naudojamas LinkedIn gali tapti galingu įrankiu siekiant naujų karjeros aukštumų.